Back to Help

Votre numéro ou votre modèle de téléphone a changé

Mis à jour le  23 October 2020

Changement de smartphone

Après avoir téléchargé l’app BCV TWINT dans votre nouveau smartphone,

  1. Connectez-vous à nouveau à l’aide de l’option « Démarrer ».
  2. Indiquez que vous êtes déjà utilisateur/trice de BCV TWINT, puis indiquez votre numéro de téléphone mobile.
  3. Rentrez votre code personnel (PIN).
  4. Un code de validation SMS vous est transmis, que vous devrez saisir pour finir la procédure.

 Si vous avez oublié votre code personnel, veuillez prendre contact avec le centre de conseil au 0844 228 228 du lundi au vendredi de 7h30 à 19h30.

 

Changement de numéro de téléphone

La fonctionnalité permettant de changer votre téléphone mobile pour l'utilisation de BCV TWINT n'est pas disponible. Dans tous les cas, veuillez prendre contact avec le centre de conseil au 0844 228 228 du lundi au vendredi de 7h30 à 19h30.

Cette fiche d'aide a-t-elle été utile ?
Partager
Thanks for your feedback.

N'avez-vous pas trouvé la réponse à votre question ?

Log into BCV-net

If you are a BCV customer, we suggest you log into BCV-net and contact us using the secure messaging system.

Learn more

Find a branch

To find the closest BCV branch or ATM.

Learn more

To locate the branch nearest you, select one by region or on our interactive map, or enter your postal code.

Back

Call us

We’re available Monday to Friday, from 7:30am to 7:30pm.

For our clients travelling abroad:
021 212 10 00

Learn more

Our Customer Service Center is available Monday to Friday, from 7:30am to 7:30pm. Calls are recorded for security reasons and to ensure that you receive top-quality service. When you call, an advisor will ask you to verify your identity before they can provide personalized responses to your questions.

Back

Please read our website and email Terms and Conditions before using our website or contacting us by email.
Other legal information
© 2002-2021 Banque Cantonale Vaudoise, all rights reserved.