Back to Help

Comment la Banque se mobilise-t-elle contre le coronavirus?

La BCV applique les mesures de protection de ses clients et collaborateurs conformément aux instructions et recommandations des autorités, et met à disposition de sa clientèle de nombreux moyens de gérer ses affaires courantes à distance.

Mis à jour le  23 November 2020

La BCV a adapté son fonctionnement afin de protéger ses collaborateurs et ses clients de la pandémie, tout en répondant pleinement aux besoins des clients, entreprises et particuliers du canton. Elle a pris de nombreuses mesures.

 

Vous trouverez de plus amples informations actualisées sur le lien suivant:

Vers les informations et questions fréquentes coronavirus 

Cette fiche d'aide a-t-elle été utile ?
Partager
Thanks for your feedback.

N'avez-vous pas trouvé la réponse à votre question ?

Log into BCV-net

If you are a BCV customer, we suggest you log into BCV-net and contact us using the secure messaging system.

Learn more

Find a branch

To find the closest BCV branch or ATM.

Learn more

To locate the branch nearest you, select one by region or on our interactive map, or enter your postal code.

Back

Call us

We’re available Monday to Friday, from 7:30am to 7:30pm.

For our clients travelling abroad:
021 212 10 00

Learn more

Our Customer Service Center is available Monday to Friday, from 7:30am to 7:30pm. Calls are recorded for security reasons and to ensure that you receive top-quality service. When you call, an advisor will ask you to verify your identity before they can provide personalized responses to your questions.

Back

Please read our website and email Terms and Conditions before using our website or contacting us by email.
Other legal information
© 2002-2021 Banque Cantonale Vaudoise, all rights reserved.