Back to Help

Changer votre code personnel (BCV smartID)

Cette modification est possible uniquement depuis BCV Mobile.

Mis à jour le  23 October 2020

Modifier votre code personnel BCV smartID

  1. Connectez-vous à BCV Mobile.
  2. Cliquez sur le menu "Plus", puis "Préférences".
  3. Dans le menu qui apparaît, sélectionnez "BCV smartID".
  4. Appuyez sur "Changer de mot de passe", puis saisissez votre mot de passe actuel. 
  5. Saisissez votre nouveau mot de passe, puis saisissez-le à nouveau pour confirmer. 

Modification du mot de passe (authentification par Security SMS Code)

Dans le cas d'une authentification par Security SMS Code, veuillez vous référer à Changer votre mot de passe (Security SMS Code).

Cette fiche d'aide a-t-elle été utile ?
Partager
Thanks for your feedback.

N'avez-vous pas trouvé la réponse à votre question ?

Log into BCV-net

If you are a BCV customer, we suggest you log into BCV-net and contact us using the secure messaging system.

Learn more

Find a branch

To find the closest BCV branch or ATM.

Learn more

To locate the branch nearest you, select one by region or on our interactive map, or enter your postal code.

Back

Call us

We’re available Monday to Friday, from 7:30am to 7:30pm.

For our clients travelling abroad:
021 212 10 00

Learn more

Our Customer Service Center is available Monday to Friday, from 7:30am to 7:30pm. Calls are recorded for security reasons and to ensure that you receive top-quality service. When you call, an advisor will ask you to verify your identity before they can provide personalized responses to your questions.

Back

Please read our website and email Terms and Conditions before using our website or contacting us by email.
Other legal information
© 2002-2021 Banque Cantonale Vaudoise, all rights reserved.